מהפיכה במלחמה בפשיעה החקלאית - צוות 3 משיקה רחפן אוטונומי זעיר

24 אוק 2021 המחברת/ת:
‎⁨רחפן קופטרפיקס⁩ ‎⁨רחפן קופטרפיקס⁩

במסגרת ועידת השילטון המקומי לחדשנות ב"מוני אקספו" בתל אביב, השיקה קבוצת צוות 3 טכנולוגיה חדשה שתסייע במשימות האבטחה והמלחמה בפשיעה ברחבי הארץ. מדובר ברחפן Copterpix, אשר אינו ככלי טיס בשל היותו מזערי ואינו נדרש לאישורי הטסה מיוחדים, לעומת רחפנים סטנדרטיים.

הרחפן בעל יכולת התממשקות לטכנולוגיות מגוונות למשל אפשרות "לדבר" עם הגדר האלקטרונית הסמוכה, לזהות דליפת חומרים מסוכנים באוויר וכן, יכולת אפשרות לתעד ולהתריע על אירועים חשודים באזורים רגישים, הודות לטכנולוגיית אנליטיקה מתקדמת. מעל לכל, הרחפן משדר תמונת מצב למוקד המבצעי ובכך המוקדן מקבל תמונת מצב מיידית מהשטח ויכול להפעיל באופן מדויק ויעיל את כוח התגובה ולטיפול באירוע תוך קיצור זמנים. זה המקום לציין כי צוות 3 נותנת מענה לרשויות מקומיות רבות, ביניהם רחובות, בת ים, חריש, בני ברק, באר שבע, גן יבנה ועוד.

ניר גלבוע, מנכ"ל ובעלים של צוות 3: "אנו גאים להשיק טכנולוגיה נוספת בשירות מערך האבטחה של צוות 3. החיבור בין הטכנולוגיה של Copterpix לבין צוות 3 נועד לתת מענה הולם ומכפיל כוח לרשויות המקומיות, למפעלים ולעסקים בהתמודדות עם אתגרי הפשיעה החקלאית והפלילית בתחומן. הטכנולוגיה החדשה מצטרפת לחידושים רבים בהן אנו עושים שימוש יום יומי לצד ההון האנושי והמקצועי בחברה".

רועי בן יהוד, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של צוות 3 ציין כי בנוסף הוצגה גם טכנולוגיית מוקד חירום של חברת Carbyne, המאפשרת למוקדנים לקבל בתוך שניות תמונת מצב על האירוע באמצעות חיבור וידאו וצ'אט ומיקום מדוייק של האדם שנמצא במצוקה. בנוסף, הוצגה טכנולוגיה חדשה, של חברת BuzzzTech, אשר נמצאת בשירות מערך הניקיון של צוות 3. הטכנולוגיה מאפשרת קבלת מידע רב במתחמי שירותים וחדרי ישיבות, כך שניתן לייעל את עבודת הניקיון ולהעלות את שביעות רצון הלקוחות.

צוות 3 הוקמה לפני כ-30 שנה ע"י ניר גלבוע, המנכ"ל והבעלים, אשר דואג לשלב גם את החידושים הטכנולוגיים החדשים ביותר כחלק מהשירות המקצועי. צוות 3 היא מהגדולות במשק בישראל עם כ-6,500 עובדים בפריסה ארצית ומעניקה לעשרות אלפי בתי עסק שירותים מקצועיים בתחומים: שמירה, סיור, מיגון, מוקד וסיור ושירותי ניקיון. לקבוצה מגוון רחב של לקוחות מתחום האנרגיה, ההייטק, פיננסיים, מפעלי תעשייה, רשויות מקומיות, גופים ביטחוניים ולקוחות פרטיים.

קישור: https://www.team3.co.il/securing

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.