התמונה "טטריס מתפוחי אדמה" נבחרה כתמונת הטבע והחקלאות של ישראל לשנת 2019 בתחרות "הגלריה החקלאית" ה-13 של קנט

19 ספט 2019 המחברת/ת:
משמר_השרון_-_תפוחי_אדמה משמר_השרון_-_תפוחי_אדמה גיא_שמואלי

תמונתו  של גיא שמואלי  ממשמר השרון "טטריס מתפוחי אדמה", נבחרה כתמונת הטבע והחקלאות של ישראל לשנת 2019 בתחרות "הגלריה החקלאית" של קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות. התמונה נבחרה מתוך מאות תמונות שהוגשו לתחרות המסורתית של קנט. הכרזה על הזוכה בתחרות התקיימה בכנס הלקוחות השנתי של קנט, בהשתתפות מאות חקלאים וראשי המגזר החקלאי.

תחרות הצילום המסורתית "הגלריה החקלאית" של קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, התקיימה זו השנה השלוש עשרה כאשר השנה התחרות התקיימה בסימן "יחד" והתמקדה ברגעים של שיתופי פעולה בתחום החקלאות. כבכל שנה, התחרות נועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה ואת יופיים המרהיב של הטבע והחקלאות בישראל. התחרות, שהחלה כתחרות סגורה לחקלאים בלבד, נפתחה לציבור הרחב והפכה במרוצת השנים לתחרות צילומי החקלאות הישראלית והטבע המקומי המרכזית בארץ. במשך השנים נשלחו לתחרות אלפי תמונות מקוריות ויצירתיות של שדות, גידולים, בעלי חיים, ציוד חקלאי ועוד. הגלריה הפכה ל"שגרירה" של החקלאות הישראלית ותמונות נבחרות הוצגו בתערוכות חקלאיות בינלאומיות ובשגרירות ישראל ברחבי העולם.

התחרות הורכבה משני שלבים: בשלב הראשון הועלו כל התמונות לאתר התחרות של קנט. צוות השיפוט של התחרות בחר את 20 התצלומים המקוריים, המיוחדים והיפים ביותר והציבור הרחב הצביע לתמונה הטובה ביותר. בשלב השני התקיימה הצבעה בכנס הלקוחות השנתי של קנט במהלכו הוכרזה התמונה הזוכה.

התמונה שקיבלה את מירב הקולות והגיעה למקום הראשון היא "טטריס מתפוחי אדמה" של גיא שמואלי ממשמר השרון. שמואלי הסביר כי "בתחילת הקיץ, נאספו בשרון קבוצות-קבוצות של אוספות ואוספי תפוחי אדמה. הקבוצות ממלאות את מכלי תפוחי האדמה ו...משחקות טטריס....". ההגעה למקום הראשון זיכתה את שמואלי במצלמה.

למקום השני הגיעה התמונה  "ישיבת בוקר" של רוני בהר  מגן יבנה שזכתה בשעון דיגיטלי. "התמונה צולמה באור ראשון ליד יער חרובית" מספרת בהר. "לפרחון הבודד הצטרפו שלושה נוספים לישיבת  בוקר משותפת".

למקום השלישי  הגיעה התמונה  "בואי נקנה רק תותים" שצילמה אירית בן צבי מעין חרוד מאוחד שהסבירה שאת התמונה צילמה במסגרת סיור בדרום ובישובי עוטף עזה. "הגעתי לחממת התותים של אורי במושב ישע. קיבלנו הסברים על אופן גידולו והתרשמתי מאוד מהמקצועיות האסתטיקה והטעם של החממה הנהדרת הזאת שעוברת מדור לדור". בן צבי זכתה ברמקול נייד.

אודות קנט

חברת הביטוח קנט - קרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, פועלת משנת 1967 כחברת ביטוח ממשלתית עסקית בשותפות עם ארגונים חקלאיים נוספים, ביניהם: התאחדות האיכרים, האיחוד החקלאי, מועצת הייצור החקלאית וארגוני מגדלים. לחברה למעלה מ – 10,000 מבוטחים והיא נחשבת לבין המובילות בעולם המערבי במתן פתרונות ביטוחיים לענפי החקלאות השונים.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.