משרד החקלאות ורשות החדשנות מגדילים את היצע התכניות לקידום תעשיית האגרוטק (טכנולוגיה חקלאית), בהיקף של 20 מיליון ₪ בשנת 2018

27 ספט 2018 המחברת/ת:

במטרה לקדם את תעשיית האגרוטק ליצירת ולצמיחת יזמות בתחומי החקלאות כחלק ממערך החדשנות בישראל, משרד החקלאות ורשות החדשנות, מרחיבים את היצע התכניות לתמיכה בחברות חדשניות בתחום. סכום התמיכה יינתן בהיקף של 20 מיליון ₪ בשנת 2018. במסגרת זו, תינתן התמיכה בשלושה מסלולים: מחקר ופיתוח לחברות, שיתופי פעולה עם מרכזי המחקרים האזוריים של משרד החקלאות ומשרד המדע ומסלול הדגל: התקנת תכניות ההרצה ("פיילוטים") של חברות לקידום מסחורן בחו"ל. התמיכה תינתן לפיתוחים וטכנולוגיות במוצרים מבוססי צמחים ובעלי חיים, המשמשים למזון או לחומרי גלם תעשייתיים, וכן מוצרים לשיפור ולייעול תהליך הגידול של צמחים ובעלי חיים.

בהתאם למסלולי התמיכה המחודשים, חברה שתמצא כמתאימה לקבלת המענק, תקבל עד 60% מהוצאות התקציב המאושר. בנוסף, אם התוכנית תוגש על ידי חברה מאזורי העדיפות הלאומית בפריפריה, תזכה החברה לתוספת של 10% נוספים.

בין הקטגוריות לבחינת הבקשות: רמת החדשנות, רמת האתגרים, תרומת הטכנולוגיה לכלכלה הישראלית, יכולת ניהול החברה, פוטנציאל הצמיחה העסקי-כלכלי ועוד. במסגרת זו, תוקם ועדה שתבחן כל בקשה, ותכלול את אנשי הרשות לחדשנות, המדען הראשי של משרד החקלאות, נציג משרד החקלאות בתחום החדשנות ונציג ציבור.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.