מרכז כנרת לחדשנות ויזמות מציג הזדמנות להשקעה

11 מרס 2020 המחברת/ת:
גור שחר ואלעד שמיר גור שחר ואלעד שמיר

פיתוחים אחרונים בעולם האגרוטק הוצגו ביום רביעי האחרון (4/3) במרכז כנרת לחדשנות בפני עשרות משקיעים ובכירי חברות במשק לטובת גיוס השקעות ושיתופי פעולה.

במסגרת אירוע ה- DEMODAY נחשפו המשקיעים ל-17 פיתוחים של החברות שסיימו זה עתה את תכנית האקסלרציה של המרכז. משתתפי הכנס קיבלו הסבר על הטכנולוגיות חדשנות הצומחות במרכז כגון פיתוח חיישן "אף אלקטרוני" לחקלאות לגילוי מוקדם של מחלות ומזיקים, פיתוח תמצית פרי טבעית המחליפה חומרים משמרים כימיים במזון, פינוי שדות מוקשים בטכנולוגיה מתקדמת, "דילול חכם" במטעי נשירים ופיתוחים נוספים בתחום המים והקיימות.

ייחודה של תכנית האקסלרציה של המרכז לחדשנות טמון במודל פיננסי כלכלי אשר מלווה את היזמים והסטרטאפים לא רק בתחום פיתוח פיזי של המיזם אלא נותנת מענה לפיתוח כלכלי חברתי פורץ דרך בצפון.

אלעד שמיר מנכ"ל כנרת ליזמות וחדשנות: "הסטאראפים שלנו שנאספו בקפידה, בעלי פוטנציאל מימוש עצום כאשר המכנה המשותף אליו אנו מכוונים הינם פתרונות מתקדמים לבעיות שהן צו השעה ורלוונטיות מתמיד לתחומי קיימות, מים וחקלאות מזון. נוכחנו לראות שמשקיעים ובעלי עניין מגלים רצון רב להיות חלק ממה שעתיד להביא בשורה עולמית בתחום האגרו-טק בעתיד הקרוב."

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.