האיחוד החקלאי

האיחוד החקלאי

האיחוד החקלאי היא תנועת התיישבות א-פוליטית המאגדת יישובים חקלאיים. של המעמד הבינוני

התנועה הייתה אחת התנועות המיישבות בארץ ישראל ובמסגרתה הוקמו יישובים רבים מאז שנות ה-20 של המאה ה-20.

כיום, פועלת התנועה לקידומם והמשך פיתוחם של יישובים רבים

להמשך

כתובת האתר: https://ihaklai.org.il

לאור התמשכות המצב הביטחוני בו שרויה המדינה עקב מלחמת "חרבות ברזל", ועל מנת להקל על ציבור לקוחות רשות המסים, החליט מנהל רשות המסים, שי אהרונוביץ', על מתן אורכה להגשת תביעות לפיצוי בהתאם לחוק התוכנית לסיוע כלכלי (הוראת שעה - חרבות ברזל), התשפ"ד- 2023 (להלן: החוק), ובהתאם לתקנות מס רכוש וקרן פיצויים (תשלום פיצויים) (נזק מלחמה ונזק עקיף) (חרבות ברזל) (הוראת שעה), תשפ"ד-2023(להלן: התקנות).

לא רק חקלאות. יוזמה חדשה של משרד החקלאות נחשפה היום (שני) במסגרת וועידת ישראל לכלכלה ירוקה, מנכ"ל המשרד אורן לביא חשף כי המשרד משנה מדיניות, לראשונה מתכנן לתווך ארוך ואף ישנה את שם המשרד, בקרוב: "משרד החקלאות וביטחון המזון.

להלן רשימת תכשירי ההדברה המורשים לשימוש בכרמים בישראל לשנת 2024 המיועד להדברה ולפי מנגנוני פעולתם, במטרה לסייע למגדלים לבצע חלופה (אלטרנציה) בין חומרים ולהימנע משימוש חוזר בתכשירים הפועלים באותו מנגנון (הטור הרביעי מימין), דבר העלול לגרום לפיתוח עמידות בפגע.

נודה על קבלת הערותיכם עד ליום כ"ב באדר ב, התשפ"ד 1/4/2024 בשעה 23:59.

לאור הסרת חסמים בשנה האחרונה בקידום אנרגיה מתחדשת  מקיים מכון המחקר מיגל את הוועידה הבינלאומית השלישית SunnySide APV 2024

בשיתוף- משרד החדשנות המדע והטכנולוגיה, משרד האנרגיה, משרד החקלאות, פורום האקלים של בית הנשיא, קק"ל, מו"פ צפון, innovalley, מרכז כנרת לחדשנות וחברות האנרגיה המובילות.

3 באפריל 2024, אולם קימרון, עמק המעיינות.

הצפון רועש, הדי ההפצצות נשמעים היטב בכל רחבי הגליל. אנו מאחלים שיגיע השקט, שהחטופים יחזרו ושהלוחמים הפצועים יבריאו. במהלך השבוע האחרון עסקנו בנושאים הבאים: הנעת התהליך של ביטחון מזון, צעדים לעידוד חזרת עובדים מתאילנד, פיצויים במסלולים "הוורודים"- בשעה טובה חלה התקדמות והגענו להסכמות בנושא המסלולים "הוורודים" בירקות חממה, שינוי חוק המים בדבר הפחתת תעריפי המים על סוגיהם השונים, קיצוץ התקציב של מכון וולקני, פרידה מניר מאיר ושינוי חוק המים.

אריאל גלובל לינקס הישראלית מאפשרת לחקלאים, בפיתוח ייחודי, "להכין" פרי או ירק לפי טעמם בשיטה הידרופונית חדשה. שיטת ה-DFT החדשה אף מוזילה את העלות של החקלאים: חיסכון בכוח אדם, חיסכון במים, חיסכון בדשנים ואין צורך בריסוס. מייסד החברה, גבי טלקר: "זה עתיד החקלאות"

בשנת 2023  פיצתה החברה את מגדלי העופות בכ-33.5 מיליון ש"ח - עליה של כ-25% לעומת שנת 2022

חמישה משקים "ירוקים" יקבלו ביום שני, במהלך ועידת ישראל לכלכלה ירוקה שתיערך במרכז הכנסים אבניו, פרס מיוחד.

כל החקלאים שנבחרו הם חקלאים אורגניים, עם רוח ואוריינטציה סביבתית. כמו כן, מגדלים מגוון רחב של גידולים ועוסקים במכירה ישירה.

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.