תחרות הצילום המסורתית "הגלריה החקלאית" של קנט תעמוד השנה בסימן הצדעה למתנדבים הרבים שסייעו בחודשים האחרונים לחקלאים

20 מרס 2024 המחברת/ת:
אין לי ארץ אחרת אין לי ארץ אחרת צלם משה פילברג

התחרות, המתקיימת זו הפעם ה-17, פתוחה להשתתפות הקהל הרחב – חקלאים, צלמים חובבים ומקצועיים

החודשים האחרונים יזכרו כאחת התקופות הקשות בתולדות המדינה. אולם, בתקופה הקשה שעברנו היינו עדים לנקודת אור מיוחדת. חיזוק הקשר בין החקלאים ובין כלל תושבי המדינה. מאז השביעי באוקטובר חקלאי ישראל, בכל הארץ בכלל ובישובי עוטף ישראל בצפון ובדרום בפרט, סובלים ממצוקה קשה של עובדים. המחסור בעובדים שיקטפו  את התוצרת החקלאית, שיעבדו את השדות  ושישתלו  את גידולי העונה הבאה ניכר. ברגעים קשים אלה, עם ישראל התגלה במלוא תפארתו. אלפי ישראלים, מכל שכבות האוכלוסייה, נרתמו בהמוניהם והתנדבו לסייע לחקלאים. קבוצות מאורגנות ומתנדבים בודדים פוקדים בחודשים האחרונים את השדות, החממות ובתי האריזה ומסייעים ככל הניתן לחקלאים. אפילו תיירים מחו"ל החלו להגיע ארצה להתנדב ולסייע.

קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, החליטה להקדיש השנה את תחרות "הגלריה החקלאית" המסורתית למתנדבים שסייעו בחודשים האחרונים לחקלאים. זאת על מנת להוקיר תודה לכל אותם שבזכותם החקלאות הישראלית מצליחה לשגשג גם בימים קשים ולדאוג לכולנו לתוצרת חקלאית טריה, כחול לבן.

תחרות הצילומים "הגלריה החקלאית" של קנט, הקרן לביטוח נזקי טבע בחקלאות, היוצאת בימים אלה לדרכה בפעם ה-17, נועדה לחשוף לציבור הרחב את תרומתה הגדולה של החקלאות לפיתוחה של המדינה. התחרות פתוחה לחקלאים, לקהל הרחב, לצלמים מקצועיים ולחובבים. התחרות שהחלה כתחרות סגורה לחקלאים בלבד, נפתחה לציבור הרחב והפכה במרוצת השנים לתחרות צילומי החקלאות הישראלית והטבע המקומי המרכזית בארץ. במשך השנים נשלחו לתחרות עשרות אלפי תמונות מקוריות ויצירתיות של חקלאים, שדות, גידולים, בעלי חיים, ציוד חקלאי ועוד. הגלריה הפכה ל"שגרירה" של החקלאות הישראלית ותמונות נבחרות הוצגו בתערוכות חקלאיות בינלאומיות ובשגרירות ישראל ברחבי העולם. כאמור, הדגש השנה יהיה על התנדבות ומתנדבים בחקלאות.

התחרות מורכבת משני שלבים: בשלב הראשון מועלות כל התמונות באתר התחרות. צוות השיפוט של התחרות יבחר את 20 התצלומים המקוריים, המיוחדים והיפים ביותר. בשלב השני הציבור הרחב, וצוות השיפוט, יצביעו לתמונה היפה ביותר.

הפרס לזוכה במקום הראשון יהיה השנה טלפון גלקסי אולטרה 24S. המקום השני יזכה במחשב נייד Apple Mac Book. המקום השלישי יזכה במצלמת גו פרו אקסטרים. השנה יתווסף פרס נוסף, פרס "אהבת הקהל" שהזוכה בו יקבל מדפסת אישית של קנון לנייד.

אז איך משתתפים?

את התמונות, בדגש על התנדבות ומתנדבים בחקלאות, שצולמו על ידי השולח (כל משתתף רשאי לשלוח תמונה אחת בלבד) יש להעלות בצירוף שם, כתובת, מספר טלפון ותאור קצר אודות התמונה לאתר התחרות: https://gallery.kanat.co.il/gallery17/ באתר ניתן למצוא גם את מלוא הפרטים על  שלבי התחרות ואת התקנון.

על התמונה להיות באיכות גבוהה, של לפחות 300DPI, ובפורמט JPG בלבד.

אסף סלומון ראש פינה נער הפרחים

אסף סלומון ראש פינה נער הפרחים

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.