רגע לפני היציאה לחופש: תלמידים בערבה יחד עם האמנית דליה מטמון יצרו מייצג ענק ומרשים מפסולת חקלאית!

01 יול 2018 המחברת/ת:

כ- 150 תלמידים השתתפו בפעילות המיוחדת בהובלת הצוות החינוכי בבית הספר, שכללה שש תחנות פעילות ובניהם: עבודות של גינון בבית הספר וסביבתו, טיפוח כיתות בדגש על 'כיתה ירוקה', צביעת מתקנים וכד'.

בנוסף, האמנית מהערבה, דליה מטמון, לקחה חלק בפעילות ויצרה יחד עם התלמידים מייצג ענק ומיוחד על שטח של 7.20 מ"ר. היצירה מדמה את החיים במדבר, תמונת נוף מדברית המדמה את הערבה, החיבור לארץ ולאדמה. לדבריה של האמנית דליה מטמון: "כל העבודה עשויה מפסולת חקלאית ממוחזרת: ארגזים, צינורות, רשתות, מחברים, טפטפות וחלקים שנאספו באתר מחזור פסולת חקלאית בערבה. הערבה אזור חקלאי ולכן עשינו שימוש במחזור של דברים מסוג זה לשם יצירת היצירה".

יצירת הנוף שמידותיה 3.60×2 מטרים, הוצבה בכניסה לבית הספר, שם ציינו, כי הפעילות הינה חלק מתוכנית "שחק ירוק", של מנהל חינוך ההתיישבותי ומטרתה טיפוח ערכים אנושיים, אוניברסאליים של אחריות וכבוד לאדם ואחריות למשאבי טבע, ערכי טבע ונוף, תוך דאגה להווה ולדורות הבאים.

בית הספר שיטים 'דרכא' עבר לאחרונה הסמכה לשם הפיכתו לבית ספר ירוק על ידי המשרד להגנת הסביבה, תוך יצירת תשתית להפיכתו לבית ספר ירוק מתמיד.

ראש מועצה אזורית ערבה תיכונה אייל בלום ברך את התלמידים והאמנית על הפעילות הברוכה ואמר, כי השמירה על ערכי הטבע, מיחזור וטיפוח הסביבה, הינם מערכי היסוד אותם מנחילים בערבה התיכונה לדורות הבאים.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.