משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ישקיע כ-50 מיליון ש"ח לטובת הסרת חסמים תקציביים ופרויקטים כלכליים שיטיבו עם התושבים בנגב ובגליל

06 אוג 2024 המחברת/ת:
‎⁨מרכז רפואי בדימונה ‎⁨מרכז רפואי בדימונה : באדיבות משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי

הרווח השנתי המצטבר מהפרויקטים, שישמשו מנועי צמיחה כלכליים לחיסכון ולהכנסה לרשויות המקומיות, צפוי לעמוד על עשרות מיליוני ₪ שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "החוסן הלאומי של הנגב והגליל נמדד בחיזוק הרשויות המקומיות מבחינה כלכלית וחברתית כאחד. מהלך זה של התרת חסמים תקציביים בכלל המגזרים צפוי לחזק את הרשויות ואת איכות החיים לתושבים ואנו ממשיכים לפעול לקידום מנועי צמיחה לצד צמצום פערים"

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ישקיע כ-50 מיליון ש"ח לטובת הסרת חסמים תקציביים ובפרויקטים כלכליים שיטיבו עם התושבים בנגב ובגליל. בימים אלה משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי מפרסם קול קורא לרשויות בנגב, בגליל, ישובים מאוימים וערים מעורבות וכל רשות שעומדת בתנאי הסף יכולה להגיש בקשה עם הפרויקט אותו היא מבקשת לקדם בתחומי חיזוק התעסוקה, נדל"ן מניב, שטחי משרדים להשכרה, תיירות, מערכות בקרה וחסכון ועוד. הפרויקטים אשר יתמכו על ידי המשרד בכ- 2-4 מיליון ש"ח צפויים להניב רווח או חיסכון לרשות המקומית סה"כ כ- 10% רווח או חיסכון שנתי למשך כ- 3 שנים ראשונות כשהרווח השנתי המצטבר מהפרויקטים שישמשו מנועי צמיחה כלכליים לחיסכון ולהכנסה לרשויות המקומיות צפוי להסתכם בכעשרות מיליוני ש"ח.

התקציבים יועברו לרשויות לצורך קידום פרויקטים כלכליים המייצרים חיסכון בהוצאות הרשויות המקומיות, לצד תכניות ופרויקטים שיהוו מקור הכנסה ומנועי צמיחה, כאשר החסם היחיד העומד בפני מימושם הוא העדר תקציב בלבד. התמיכה מיועדת לפרויקטים שתקופת ביצועם לא תעלה על 36 חודשים ותחילת ביצועם לא תעלה על 12 חודשים מיום מתן ההרשאה התקציבית כשברשויות הערביות והבדואיות מהלך זה מבוצע בהתאם להחלטות ממשלה 550, 1279.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "אין ספק שככל שהרשויות יהיו איתנות יותר והחוסן החברתי והלאומי יגדל. כיום לרשויות בנגב ובגליל יש מעט מאד מקורות הכנסה עצמיים, הפרויקטים הכלכליים יחזקו את הרשויות המקומיות, יסייעו בצמצום פערים ובמתן שוויון הזדמנויות לרשויות ולתושבים. החוסן הלאומי של הנגב והגליל נמדד בחיזוק הרשויות המקומיות מבחינה כלכלית וחברתית כאחד. מהלך זה של התרת חסמים תקציביים בכלל המגזרים צפוי לחזק את הרשויות ואת איכות החיים לתושבים ואנו ממשיכים לפעול לקידום מנועי צמיחה לצד צמצום הפערים"

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.