פרס מיוחד על תרומה לחקלאות הישראלית לאלי שריר וארגון מגדלי הדגים: "כשאנחנו מחליטים משהו - אנחנו הולכים 'ראש בקיר'"

אלי שריר מנכל ארגון מגדלי דגים בישראל אלי שריר מנכל ארגון מגדלי דגים בישראל צילום אודו ג'נסן

מי ששימש כמנכ"ל הארגון במשך כ-6 שנים והיה הכוח היוזם והמניע מאחורי הובלת המהלך לסימון ארץ המקור בתוצרת חקלאית טרייה הנמכרת בתפזורת, זכה לכבוד בתערוכת "אגרומשוב". שריר: "אין שום ספק לגבי יתרונות התוצרת החקלאית המקומית והאיכותית שלנו בישראל"

אלי שריר מקיבוץ מירב, לשעבר מנכ"ל ארגון מגדלי הדגים, זכה היום (רביעי) לכבוד גדול במהלך תערוכת "אגרומשוב", תערוכת החקלאות המרכזית של ישראל. שריר וארגון מגדלי הדגים קיבלו פרס מיוחד על תרומה לחקלאות הישראלית.

שריר נכנס לתפקידו בתחילת שנת 2017 וכיהן כמנכ"ל הארגון במשך כשש שנים. במהלך תקופה זו יזם את הובלת המהלך לסימון ארץ המקור בתוצרת חקלאית טרייה, הנמכרת בתפזורת.

"כשבאנו לראשונה עם הרעיון לחוק סימון ארץ המקור בתוצרת חקלאית טרייה הנמכרת בתפזורת, מעטים מאוד האמינו שנגיע ליום הזה בו החוק הזה ייכנס לספר החוקים של ישראל", אמר שריר במהלך קבלת הפרס. "אבל אתם מכירים את מגדלי הדגים ואת הארגון שלנו, כשאנחנו מחליטים משהו - אנחנו הולכים 'ראש בקיר'. רתמנו לשם כך את הצוות המקצועי שלנו ויצאנו לדרך".

שריר הוסיף: "לשמחתי, מהר מאוד הצטרפו למהלך הזה כל הארגונים החקלאים, נציגות החקלאים, מרכז המועצות האזוריות, ארגוני צרכנים וחברי כנסת מכל סיעות הבית. כל אחד ואחד מהגופים האלה תמך, סייע וקידם את החוק בערוצים שלו וזוהי ההוכחה הטובה ביותר לכך שכשאנחנו עובדים יחד, אנחנו משיגים הישגים".

לדברי שריר, לפני יותר מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק המחייבת סימון ארץ המקור של מוצרים טריים מתוצרת חקלאית, הנמכרים בתפזורת, או נארזים בנקודת המכירה. "מבחינתי מדובר בחוק שהוא win-win, הן לחקלאים והן לצרכנים", הוסיף שריר.

שריר סיכם: "לי, כמו לכל אחד מכם, אין שום ספק לגבי יתרונות התוצרת החקלאית המקומית והאיכותית שלנו. בקרוב מאוד גם הצרכן הישראלי יוכל לזהות אותה בקלות על המדף ולעשות את הבחירה הנכונה. בשבילי, רק ישראלי".

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.