⁨מאות חקלאי הערבה התיכונה השתתפו בהפגנה בצומת עין יהב במחאה נגד הרפורמה ההרסנית בענף החקלאות שמקדמים שרי האוצר והחקלאות במסגרת חוק ההסדרים⁩

01 אוג 2021 המחברת/ת:
 הערבה התיכונה הערבה התיכונה צילום רחפן שגיא קליין,

כחלק ממאבק החקלאים כנגד הרפורמה שמובילים שרי החקלאות והאוצר בחוק ההסדרים לענף החקלאות, הכוללת בין היתר פתיחת יבוא ללא מכס לתוצרת חקלאית טרייה, התקיימו (29.7) מספר הפגנות בצמתים ברחבי הארץ.

חקלאי הערבה התיכונה וראשי ארגונים חקלאיים הניפו שלטי מחאה בצומת עין יהב, כביש 90, נסעו עם טרקטורים והניפו את דגלי ישראל. החקלאים מזהירים מפני כאוס בענף המזון בארץ!

מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה וחקלאי, שהשתתף בהפגנת החקלאים בצומת עין יהב, אמר: "אם הממשלה תעביר את הרפורמה כפי שהיא היום, זו תהיה הכרזת מוות סופי לחקלאות המפוארת של מדינת ישראל ובין רגע תיעצר אספקת התוצרת החקלאית הטרייה והבריאה לתושבי מדינת ישראל, מאחר ולא תיוותר לחקלאים ברירה אלא לסגור את המשקים. אני קורא לממשלת ישראל לקחת אחריות ולשמור על המפעל הציוני, ההתיישבותי ולהסיר לאלתר את הצעת הרפורמה ההרסנית לחקלאות מחוק ההסדרים".

אורן קורין, יו"ר ועדה חקלאית מועצה אזורית הערבה התיכונה, אמר בהפגנה: "בהינף יד הוחלט במשרד האוצר ביחד עם שר החקלאות לחסל את החקלאות הישראלית. מי מהצרכנים שחושב שבעקבות הורדת המכסים ופתיחת יבוא חופשי של פירות, ירקות וביצים, מחירם ברשתות השיווק ירד, טועה ובגדול! הוזלת סל המוצרים לצרכן מצויה בידם של בעלי רשתות השיווק בלבד! פער המחירים בין מה שמקבל החקלאי על תוצרתו לבין המחיר אותו משלם הצרכן הוא עצום! אנו ממשיכים במאבק על מפעל חיינו, לביטול הגזרות ולמען שמירת בטחון המזון של תושבי מדינת ישראל".

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.