משרד החקלאות משיק שירות דיגיטלי לבקשה להטסת בעל חיים מחו"ל

15 יול 2024 המחברת/ת:
כלב במטוס כלב במטוס Adobe Stock

מעתה ניתן להגיש את הבקשה בקלות, במהירות ובפשטות באתר המשרד.

משרד החקלאות משיק את השירות המקוון החדש לבקשה להטסת חיות מחמד (כלבים וחתולים) לישראל. מדובר בממשק חדש ואינטואיטיבי, המרכז הכול במקום אחד, נוח וקל לשימוש, מקצר ומייעל את הליך הבקשה, ותקף בעבור כל מדינות העולם (למעט תאילנד)! מהלך זה הוא חלק מתוך מגוון רחב של מהלכים אשר מקדם המשרד לטובת הפחתת הבירוקרטיה והנגשת השירותים באופן מקוון לכלל האזרחים.

למעשה, השירות הדיגיטלי החדש מחליף את אופן הגשת הבקשה לאישור הטסת בעל חיים, ביבוא אישי, לישראל. במסגרתו ניתן להכניס עד שני כלבים או חתולים שמגיעים עם בעליהם בטיסה, שהו עם בעליהם פיזית לפחות 90 יום טרם ההגעה לישראל, בכפוף לבדיקות ולאישורים הרפואיים הנדרשים לטובת הבטחת בריאות הציבור ובעלי החיים, לרבות: חיסון כלבת וליווי הבעלים. השירות החדש מאפשר טיפול מקצה לקצה בבקשה לאישור הטסת כלבים וחתולים אישי, וכולל שאלון מקדים באמצעותו ניתן לוודא כי מבקש הבקשה ובעל החיים עומדים בתנאים הרלוונטיים. לאחר שהפונה מגיש את הבקשה, זו תיבדק על ידי גורמי המשרד בנתב"ג ותיענה בהתאם. במסגרת השירות החדש, ניתן כעת גם לעדכן את הבקשה או להוסיף מסמכים נוספים בעת הצורך. המענה לפונים יינתן אף הוא באמצעות המערכת.

השירות החדש מצטרף לשירות הדיגיטלי להטסת כלבים וחתולים לחו"ל, הפועל מזה כשלוש שנים. כזכור, טרם הטיסה, ולאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות במדינת היעד, הווטרינר הפרטי המטפל בבעל החיים יכול להנפיק דיגיטלית את תעודת הבריאות הנדרשת.

למעבר לשירות החדש הקליקו כאן

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.