יצאת צדיק- רדיו קול רגע בהובלת חיים הכט יקבל פרס מיוחד על מתן במה ראויה וביטוי לקידום החקלאות

13 אוג 2023 המחברת/ת:
רינו צרור -הזוכה 2022 רינו צרור -הזוכה 2022

תחנת הרדיו הצפונית תזכה בתערוכת "אגרומשוב" לפרס מיוחד על סיקור הגון ונרחב, קידום ביטוי לחקלאות הישראלית. הפרס יוענק במסגרת התערוכה שתתקיים בין ה-5-6.9 במתחם אקספו בתל אביב. מנכ"ל אגרומשוב, חיים אלוש: "רדיו קול רגע נאבק לאורך שנים לצד החקלאים ולעזרתם"

החקלאות הישראלית מקבל במה בתקשורת הישראלית, אבל לא מספיק. זה קורה בעיקר בעת משבר, ימי שרב או גשמים גדולים וכשאנחנו מגלים סטארט אפ חדש או גידול מסקרן. קולם של החקלאים, על שלל הבעיות והאתגרים המלווים אותם, כמעט ולא נשמע.

אחד מגופי התקשורת היוצאים מהכלל בתחום הזה הוא רדיו קול רגע, שיזכה במהלך תערוכת החקלאות המרכזית של ישראל "אגרמשוב, שתיערך בין ה-5-6.9 במתחם אקספו בתל אביב, לפרס מיוחד על סיקור הוגן, נרחב ובעיקר כזה ששם את החקלאים במרכז השיח הציבורי.

רדיו קול רגע אף מגיש תוכניות יומית בנושא - "תוצרת הארץ" - ששמה לשעה אחת מדי יום - בין 6:00 ל-7:00 בבוקר - את החקלאות בראש סדר ביום. היא מדברת עם מרואיינים שונים, מציפה את בעיות החקלאי והחקלאות הישראלית ומנסה לעזור בעימותים השונים בין החקלאי הישראלי לממשלה.

למי שלא מכיר, תחנת רדיו קול רגע היא תחנת רדיו המשדרת מאזור הצפון. את התחנה הקים חיים הכט המוכר לנו בעיקר מהתוכנית "יצאת צדיק", ששודרה בערוץ 2. בתחנת רדיו קול רגע משדרים מוזיקה ישראלית ולועזית, תוכניות אקטואליה, חברה, ספורט ונוסטלגיה, אך בין התוכניות הפופולאריות בתחנה ניתן למצוא את "תוצרת הארץ".

מנכ"ל אגרומשוב, חיים אלוש, ציין כי "תערוכת ״אגרומשוב״ היא התערוכה המרכזית בישראל והיא מעודדת את תקשורת לתמוך בחקלאות ,רדיו קול רגע הוא דוגמה טובה לכלי תקשורת שנאבק לאורך שנים לצד החקלאים ולעזרתם - ובעיקר שם את מצוקתם במרכז השיח היומי. במרוצת השנים הוא זועק את זעקתם ומנסה לקבל תשובות הולמות וראויות".

תערוכת החקלאות אגרומשוב 2023 תתקיים במתחם אקספו בתל אביב ב-5-6.9.2023. במסגרת התערוכה, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי ויתקיימו כנסים מקצועיים. תערוכת אגרומשוב תתקיים זו השנה ה-32, מדובר בתערוכה המרכזית בישראל לחקלאות, עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות. התערוכה שמתקיימת בחללים ממוזגים כאשר מציגים ויזמים גם מעבר לים ישתתפו באירוע.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.