הנושאים החמים, הפתרונות ובכירי המשק הישראלי: אולפן אגרומשוב ב LIVE מהתערוכה

24 יול 2023 המחברת/ת:
אולפן לייב אולפן לייב צילום: אגרומשוב

תערוכת החקלאות החדשנית מאפשרת גם לחקלאים להגיד את דברם ולהעלות נושאים ייחודיים שכמעט ולא נשמעים בתקשורת הארצית. שנה נוספת בו באולפן יקיים פאנלים שונים, דיונים מפרים וראיונות בלעדיים עם בכירי המשק הישראלי. מנכ"ל אגרומשוב, חיים אלוש: "דואגים לתת לחקלאים במה ומעלים את הנושאים הכי חשובים וייחודיים"

עולם החקלאות הישראלי בעל שם עולמי. התקשורת עוסקת כל הזמן בחקלאות וביוקר המחיה, אך לא ממש שמה זרקור על הדברים שמעניינים ומדברים בעיקר ללב החקלאי הישראלי.

פעם נוספת "אגרומשוב" - תערוכת החקלאות החדשנית - מאפשרת גם לחקלאים לומר את דברם ולהעלות נושאים ייחודיים שכמעט ולא נשמעים בתקשורת הארצית. אולפן טלוויזיה של Agro mashov הוא הלב הפועם של התערוכה - וזה שנה נוספת בו יארח פאנלים שונים, דיונים מפרים וראיונות בלעדיים עם בכירי המשק הישראלי, מקבלי ההחלטות בממשלה, שרים, חברי כנסת וגם החקלאים מרחבי הארץ.

במסגרת התערוכה, שתימשך יומיים בין ה-5-6.9 במתחם אקספו בתל אביב, יתקיים שיח בנושאים הבוערים על סדר היום באולפן אגרומשוב החדשני והמיוחד שיוקם זו השנה השנייה, כנהוג בתערוכות המובילות בעולם, כאשר הנושא שיוביל את האירוע הינו חדשנות בחקלאות, אתגרים קיומיים בתחום המזון ומפגשים לעידוד עסקאות ענק לחיזוק החקלאות.

כמו כן, באולפן אף יוצגו לציבור הרחב פיתוחים וגידולים חדשים, טכנולוגיות פורצות דרך המציבות את ישראל בפסגת החדשנות העולמית בתחום החקלאות, אמצעי הגנה ושמירה על השטחים החקלאיים, שיטות השקיה חדשניות וכו'. את האולפן ינחה גם השנה העיתונאי דני קושמרו, מגיש החדשות הוותיק של ערוץ 12. לשם דוגמה, בשנה שעברה התארחו בו, בין השאר, שר הביטחון יואב גלנט ויו"ר ועדת הכספים משה גפני. במסגרת אגרומשוב 2023 תתקיים פעילות 'שולחנות עגולים' בתחומי החקלאות השונים, פעילות שהחלה לפני כשנתיים וכבר חוללה שינוי מהותי בעולם החקלאות. האירוע, כאמור, יתקיים במעמד שרים, חברי כנסת, ראשי ארגונים חקלאיים, בעלי רשתות השיווק וחקלאים רבים.

מנכ"ל אגרומשוב, חיים אלוש, ציין כי: "התקשורת בסופו של דבר קובעת את סדר יומו של הציבור. רק שלחקלאות הישראלית אין באמת כלי תקשורת משמעותי. באגרומשוב אנחנו דואגים לתת להם במה ולעלות את הנושאים הכי חשובים וייחודיים, שאף ערוץ או רשת טלוויזיה אחרת לא מדברת עליהם. הדיונים בשנה האחרונה באולפן אגרומשוב היו לא רק נצפים ביותר, אלא גם סיפקו את הכותרות המרכזיות בשיח על עולם החקלאות וצרכיו במציאות היומיומית בארץ ובעולם".

בין האנשים שהבטיחו את בואם לאולפן אפשר למצוא את קרלוס סנצ'ס, מנהל הפיתוח של קבוצת גרין-יארד שמתמחה לאספקה לרשתות באירופה במודל חדשני שקוף שחוסר הרבה כסך לצרכן. סנצ'ס ידבר, בין השאר, על יוקר המחיה ואיך אפשר להוריד אותו בישראל. כמו כן, ידבר בנושא שיווק מוצרים עופר עטר, מנהל עטרה ואיתן ברושי, יו"ר מים לישראל. בנוסף, יתארחו שבעה שרים, 20 ראשי מועצות אזוריות וחקלאים מובילים מכל ענפי החקלאות ומכל רחבי הארץ.

תערוכת החקלאות המובילה בישראל אגרומשוב 2023 תתקיים במתחם אקספו בתל אביב ב-5-6.9.2023. במסגרת התערוכה הבינלאומית המציינת השנה 32 שנות פעילות ומתקיימת בחללים ממוזגים, יוצגו מגוון טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות לעולם החקלאות ולחקלאי, גידולים חדשים, ופיתוחים פורצי דרך ואף יתקיימו כנסים מקצועיים עם מאות מציגים ואלפי חקלאים ויזמים בתחום החקלאות.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.