יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני: "לא נסכים לרפורמה בחקלאות, סמוטריץ לא ירצה לפגוע. מי שלא יסייע-ועדת הכספים תהיה שם"

04 ינו 2023 המחברת/ת:
יו"ר ועדת הכספים ח"כ גפני: "לא נסכים לרפורמה בחקלאות, סמוטריץ לא ירצה לפגוע. מי שלא יסייע-ועדת הכספים תהיה שם" צילום: ועידת ישראל לחקלאות

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני  התארח היום במסגרת וועידת ישראל לחקלאות ושפך אור על דרכה המסתמנת של הממשלה החדשה בהיבט החקלאי.

גפני ציין במסגרת ועידת ישראל לחקלאות*: "לא נסכים לרפורמה בחקלאות, לא ניתן לחקלאות לקרוס זו מציאות בלתי מתקבלת על הדעת, צריך להחזיק את החקלאות גם בגלל הנושא הביטחוני- אסור ששטחים לאורך הגבול ילכו לאיבוד וזה גם ביטחון המזון שלנו.

על תפיסת השר סמוטריץ בנושא החקלאות אמר ח"כ גפני: "שר האוצר סמוטריץ לא ירצה לפגוע בחקלאות יש לו בני משפחה חקלאים הוא גם חושב שמבחינה אידיאולוגית נכון לחזק את החקלאות, המציאות של מה שהיה בשנה וחצי האחרונות בלתי מתקבלת על הדעת, היה נראה שמוליכים את החקלאות למקומות לא טובים אבל זה השתנה ולא יפגעו בחקלאות, אקיים על זה דיונים בועדה הכספים." 

על נושא המכסים וסמכויות ועדת כספים אמר: "כשהורדנו את המכס בעבר התוצאה הייתה הפוכה ועגומה- המחיר עלה, החקלאים נפגעו ורק אנשים מסויימים שיש להם הרבה כסף נהנו מזה. ועדת הכספים  איינה בעלת סמכות להחליט בנושאים מסוימים אבל אני אומר יש לנו כוח- אם לא פותרים בעיה כזו מחר צריכים אישור של הוועדה שהינו הרבה מאוד כסף, אם אתם לא תעשו את מה שאתם נדרשים לעשות כשלנו אין סמכות אז איפה שיהיה לנו סמכות- שם נהיה"

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.