שמן הזית של יד מרדכי זכה במדליה יוקרתית בתחרות שמן הזית הבינלאומית 2023 ATHENA

08 יונ 2023 המחברת/ת:
מדליית הזכייה double gold מדליית הזכייה double gold

580 שמני זית מישראל ומהעולם השתתפו בתחרות שמן הזית הבינלאומית 2023 ATHENA, שנערכה בקבאלה, יוון, בחודש מאי 2023. יד מרדכי, המותג המוביל בקטגוריית שמני הזית בישראל, זכה במדליה יוקרתית - מדליית דאבל גולד, בעלת הדירוג הגבוה ביותרתחרות זו היא אחת משלושת התחרויות הנחשבות בעולם לדירוג איכות שמני זית.

שמן הזית של יד מרדכי התחרה מול שמני זית מרחבי העולם ומישראל. חבר השופטים של התחרות מורכב מטועמים מקצועיים מוסמכים של שמן זית בעלי ידע אורגנולפטי נרחב וניסיון בשפיטה בתחרויות בינלאומיות.

מדובר בשמן זית כתית מעולה בכבישה קרה, עם חמיצות מרבית של 0.8%. שמן הזית הוא חלק ממרכיבי הדיאטה הים תיכונית המומלצת ע"י מגוון ארגוני הבריאות בעולם. המוצרים הינם ללא גלוטן בעלי סימון ירוק ותווית 'ויגן פרנדלי'.

ניצן ישראלי, מנכ"ל יד מרדכי: "אנו שמחים וגאים בזכייתנו במדליה יוקרתית בתחרות המובילה בעולם. זכיה זו מעידה על היכולות הגבוהות של מומחי יד מרדכי בבחירת שמני זית ברמה הגבוהה ביותר ומהווה חותמת נוספת לאיכות הבלתי מתפשרת של מוצרי יד מרדכי, המקבלים הכרה גם ברמה בינלאומית. כחברה המובילה בשוק הישראלי, נמשיך לפעול ולהציע את המוצרים האיכותיים והטובים ביותר".

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.