מפעל עוף הגליל של 'החברה לפיתוח הגליל' במסורת קמחא דפסחא למען משפחות נזקקות בקרית שמונה

05 אפר 2023 המחברת/ת:
קמחא דפסחא קמחא דפסחא עוף הגליל

ראש עיריית קריית שמונה ומנכ"ל עוף הגליל הגיעו לברך את המתנדבים ממרכז עצמה שהעבירו את המשלוחים למשפחות

מפעל עוף הגליל של 'החברה לפיתוח הגליל'- בבעלות משקי הגליל העליון במסורת 'קמחא דפסחא'- חילק לקראת חג הפסח מאות מארזי מוצרי עוף מובחרים, למשפחות נזקקות בקריית שמונה, בשיתוף מחלקת הרווחה של עיריית קריית שמונה ומתנדבי מרכז "עצמה" בעיר שהביאו את המארזים לבתי המשפחות.

ראש עיריית קריית שמונה, אביחי שטרן ומנכ"ל עוף הגליל גדי נתניאל, הגיעו למרכז עצמה בעיר, לברך את המתנדבים, שהעבירו את המשלוחים לבתי המשפחות, ומתנדבים לטובת הקהילה לאורך כל השנה וציינו כי התנדבות בזמנך הפרטי, למען הזולת הינה מצווה ראשונה במעלה.

לברך את הנהלת ועובדי המפעל על תרומת מגוון רחב של מוצרי עוף לחג לעשרות משפחות נזקקות בעיר.

ראש העיר אביחי שטרן הודה לעובדים ולהנהלת "עוף הגליל" על שמירת מסורת התרומה וההתנדבות בכל ערב פסח במשך שנים בסיוע לנזקקים בעיר. "יש לנו שיתוף פעולה מצוין ועם עוף הגליל התורם רבות לעיר. כל תושב בקריית שמונה יודע שעוף הגליל מסייע לקהילה המקומית, תומך בגנים, במערכת החינוך שלנו, ברווחה ובתרומות, דבר המבטא רצינות ואחריות, קשר טוב וחיבור נכון של הנהלת המפעל ועובדיו לעיריית קריית שמונה ותושביה. אני מאחל חג שמח לכל תושבי קריית שמונה והאזור, ולכל עם ישראל, שנדע להיות מאוחדים" אמר שטרן.

גדי נתניאל, מנכ"ל עוף הגליל : "צוות העובדים של עוף הגליל פועל ומסייע לאורך השנה למען למוסדות חינוך שונים בקריית שמונה, ומזה מספר שנים לפני חג הפסח, מעביר מארזי מזון של מוצרי עוף למשפחות נזקקות לשולחן החג. אנו רואים בכך שליחות וחובה של מפעל הממוקם בקרית שמונה, אשר עובדים רבים הינם תושבי העיר. המפעל הינו המעסיק הגדול ביותר באזור וחשוב לנו לתרום" אמר נתניאל.

מארזי "קמחא דפסחא" של עוף הגליל מבוססים על מוצרי עוף כשרים, איכותיים וחלקיו השונים, תוצרת החברה, העומדת בתקני איכות בינלאומיים. המארזים מחולקים למשפחות נזקקות בתיאום עם מחלקת הרווחה בעיריית קריית שמונה.

 

 

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.