חברת Dreamtech הקוריאנית משקיעה בסטארטאפ הישראלי זעפרן טק

16 מרס 2023 המחברת/ת:
חברת Dreamtech הקוריאנית משקיעה בסטרטאפ הישראלי זעפרן טק חברת Dreamtech הקוריאנית משקיעה בסטרטאפ הישראלי זעפרן טק Saffron Tech.

חברת זעפרן טק, חברת בת של Sativus Tech Corp (OTC: SATT), הודיעה כי התקשרה בהסכם השקעה עם החברה הקוריאנית, Dreamtech Co, Ltd, ספקית ויצרנית מובילה של רכיבי טכנולוגיה למוצרים חדשניים, הכוללים מכשירים ניידים ורפואיים מתקדמים. במסגרת ההסכם החדש, דרימטק תשקיע השקעה ראשונית של מיליון דולר בחברה, ומיליון דולר נוספים יושקעו לאחר גידול מוצלח של זעפרן בקוריאה.

זעפרן טק שואפת להיות החברה הראשונה שתפיק ייצור של זעפרן בקנה מידה גדול באמצעות חקלאות ורטיקלית בחדרים מבוקרים, ובכך לתת מענה לביקוש הגדל לתבלין היקר, המשמש גם כחומר גלם לתעשיית הקוסמטיקה ותוספי התזונה. ההשקעה החדשה תשמש להשלמת פרוטוקול הגידול של של זעפרן טק, לרישום פטנטים ולהקמה של מתקן פילוט ראשון מסוגו לגידול מסחרי של זעפרן.

"שותפות זו עם Dreamtech תאפשר לנו לממש את מלוא הפוטנציאל של זעפרן טק" אמרה טל וילק-גלזר, מנכ"לית זעפרן טק, "הקמת מתקן לגידול מסחרי של זעפרן הוא צעד משמעותי לחברה ויאפשר לנו להגיע מהר יותר לשוק ולשנות אותו באופן מהותי".

שוק תוספי התזונה והקוסמטיקה גילה את הזעפרן, ויותר ויותר חברות מוצאות דרכים חדשות לשלב את התבלין היוקרתי במוצריהם. העניין הגובר בתבלין הזעפרן מגיע בתקופה שבה דווח כי הגידול ירד באופן משמעותי בין השאר עקב שינויי האקלים. על פי הדיווחים, ייצור יבול הזעפרן בפמפורה, הודו' "פחת ביותר מ-60% ב-20 השנים האחרונות". פרוטוקול הגידול של זעפרן טק מאפשר מחזורים גידול מרובים מדי שנה, וכך מציע פתרון אמיתי לירידה בייצור.
"אנו רואים פוטנציאל עצום בשוק הזעפרן באיזור אסיה", אמר קווין ג'ונג, ה- CTO של DreamTech. "זעפרן טק פיתחה טכנולוגיה משבשת ברמה עולמית. אנו בטוחים שיחד נוכל לייצור מהפך אמיתי בשוק הזעפרן".

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.