הסקטור החקלאי מצפון ועד דרום מברך את עודד פורר על מינויו לשר החקלאות פריפריה ופיתוח הנגב והגליל בממשלה החדשה

14 יונ 2021 המחברת/ת:
עודד פורר עודד פורר מאתר הכנסת

מאיר צור, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה: "אני מברך את הממשלה החדשה ואת עודד פורר שר החקלאות הנכנס, על מינויו. כולנו בערבה התיכונה חקלאים ותושבים, מצפים להיפגש עם השר ולחזק יחד את החקלאות הישראלית אשר הינה מהמתקדמות בעולם, תוך חיבור לשורשים, לציונות ולהכרה כי החקלאות בעלת משמעות כבירה לעתידנו במדינת ישראל".

ירון בלחסן, מנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל: "מגדלי הפירות בישראל והנהלת הארגון מברכים את הממשלה החדשה ואת עודד פורר על המינוי החדש לשר החקלאות, תפקיד חשוב מאין כמותו במיוחד בימים אלה של משבר אקלים כלל עולמי, המשפיע גם על החקלאות בארץ ומאחלים בהצלחה בחיזוק הפריפריה וענף החקלאות בישראל, למען ההתיישבות העובדת השומרת על אדמות הלאום בגבולות המדינה".

אופי רייך, מנכ"ל מועצת הדבש: "דבוראי ישראל מברכים את הממשלה החדשה ואת שר החקלאות הנכנס עודד פורר בתפקידו החשוב והקריטי ומאחלים לו בהצלחה גדולה בחיזוק ושמירה על חקלאות איתנה וצומחת, מתוך הבנה עמוקה של האתגרים הניצבים בפתחנו, למען עתיד החקלאות במדינתנו. הצלחתך הצלחתנו".

אורי דורמן, יו"ר החברה לפיתוח הגליל (משקי הגליל העליון): "אנו מברכים את השר עודד פורר על בחירתו לתפקיד. בימים אלה בהם הכלכלה והחברה בישראל במשבר חשוב, כי את משרד החקלאות יוביל מנהיג אשר יחד עם החקלאים ייצור שינוי תפיסתי בממשלת ישראל, שיחזיר את החקלאות וההתיישבות להיות גורמים מובילים בארץ. אנו מאחלים הצלחה לשר החדש".

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.