"חקלאי גרנות" תשתתף בתערוכת פרוט לוגיסטיקה הונג-קונג במטרה לפתח את השוק האסייתי בהדרים ואבוקדו

01 ספט 2024 המחברת/ת:
פירות הדר של גרנות והדרי ניצנים פירות הדר של גרנות והדרי ניצנים צילום פיני הלוי

גרנות מקווה לפתח את פעילותה בהודו, סין ויפן וזאת באמצעות מטעי אבוקדו שנטעה ומגדלת בקניה, ולספק סל מוצרים הכולל פרי הדר מישראל לשווקי המזרח

"חקלאי גרנות", מגדלת האבוקדו הגדולה בישראל, הפועלת גם בתחום ההדרים, תשתתף בתערוכת פרוט לוגיסטיקה הונג-קונג, במטרה לפתח את הפעילות בשוק האסייתי, אליו תייצא פירות הדר מישראל ואבוקדו מקניה, שם החלה לגדל אבוקדו לפני כשנתיים. 

לדברי יונתן מירון, מנהל היצוא של חקלאי גרנות, לאחרונה התרחבה גרנות עם מטעי אבוקדו בקניה במטרה לספק פרי ללקוחות באירופה בעונה ההפוכה מישראל, וכך לספק פרי ללקוחותיה 365 יום בשנה. "פוטנציאל הגידול והתנאים החקלאיים בקנייה הם מצוינים, האתגר הגדול ביותר שלנו הוא הלוגיסטיקה לאירופה, במיוחד בגלל בעיות תעלת סואץ עם התקפות החות'יות על ספינות. אנחנו צריכים לעבור את כף התקווה הטובה לרוטרדם, מסע בן 40 יום, שבועיים יותר מבשנה שעברה. לכן, עלינו לפתוח שווקים נוספים לפרי הקנייתי שלנו ובמזרח יש אפשרויות מעניינות שיכולות להביא לנו ערך רב, זאת בנוסף לפעילות של ייצוא הדרים מישראל שגם היא מוגבלת כרגע לאור הבעיות בלוגיסטיקה בנתיב למזרח".

תערוכת פרוט לוגיסטיקה הונג-קונג נחשבת לתערוכה מובילה לתחום הפירות וירקות הטריים ושירותים נלווים, ותתקיים במרכז הירידים של הונג-קונג בין התאריכים 4 עד 6 בספטמבר. על פי איגוד לשכות המסחר, בשל מיקומה של הונג קונג, שילוב התרבויות הסינית והמערבית הייחודי וחשיבותה ההיסטורית כערוץ סחר בין סין למערב, הונג-קונג ממשיכה להיות מרכז סחר ועסקים עולמי מוביל ומרכז פיננסי בינלאומי.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.