שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת החליט למנות לתפקיד רשמת האגודות השיתופיות את עו"ד טלי ארפי כהן

20 פבר 2024 המחברת/ת:
 עו"ד טלי ארפי כהן עו"ד טלי ארפי כהן

השר ניר ברקת: "אני סמוך ובטוח כי עו"ד ארפי כהן  תמלא את תפקיד רשמת האגודות השיתופיות באחריות ובמקצועיות למול האתגרים הרבים הנוגעים לאגודות השיתופיות, במיוחד בעת הזאת, תסייע להן ותביא לחיזוקן של האגודות השיתופיות שהן מאבני היסוד של הכלכלה והחברה הישראלית"

עו"ד טלי ארפי-כהן, שימשה עד לאחרונה כמנהלת מחלקת הפירוקים באגף לאיגוד שיתופי.  בעברה שימשה כסגנית היועץ המשפטי במשרד האוצר ובמסגרת תפקידה הייתה אחראית על תחומים רבים ובהם תחומי הכלכלה, התעסוקה והרווחה, וכן שותפה פעילה בהובלת רפורמות משמעותיות במשרד האוצר. לארפי-כהן  תואר ראשון ושני במשפטים מהאוניברסיטה העברית.

רשם האגודות השיתופיות משמש רגולטור של האגודות השיתופיות ועומד בראש האגף לאיגוד שיתופי במשרד הכלכלה. הרשם פועל מכוח פקודת האגודות השיתופיות ותקנותיה, אשר מקנות לו סמכויות מסוגים שונים, לרבות סמכויות שיפוטיות ורגולטוריות. לחלק מהצווים וההחלטות המוצאים על ידי הרשם במסגרת הסמכות השיפוטית שלו תוקף של החלטות בית משפט מחוזי.

בנוסף לחקיקה כוללים דיני האגודות השיתופיות גם פסיקה מגוונת של בתי המשפט ושל הרשם, שהצטברה עם השנים ומנחה את האגף בהפעלת סמכויותיו ושירותיו.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.