המסורת נמשכת: ועידת ישראל לחקלאות תעמוד בסימן "איחוד כוחות"

26 ספט 2023 המחברת/ת:
ועידת ישראל ועידת ישראל צילום: ועידת ישראל לחקלאות

במסגרת הוועידה, שתימשך יומיים בין ה-25-26 בדצמבר, יתקיימו דיונים ומושבים רבים, וידונו בה בסוגיות הבוערות על סדר היום העולמי. תפגיש בין מקבלי החלטות ומובילי דעה בחברה הישראלית, ראשי ענף החקלאות, מנהיגי התיישבות העובדת, ראשי הארגונים החקלאיים ובכירי הממשל

ועידת ישראל לחקלאות היא אירוע מהחשובים בתחום החקלאות בישראל, וגם השנה תתקיים בפעם ה-14 ברציפות. הוועידה תיערך בין ה-25-26 בדצמבר 2023 ותעמוד השנה בסימן של "איחוד כוחות". 

ועידת ישראל לחקלאות מפגישה בין מקבלי החלטות ומובילי דעה בחברה הישראלית, ראשי ענף החקלאות, מנהיגי התיישבות העובדת, וראשי הארגונים החקלאיים, בכירי הממשל, בכירי המשק והכלכלה, יצואנים, משווקי תוצרת חקלאית, רשתות שיווק, יצרני ומשווקי תשומות חקלאיות, חקלאים מובילים, חוקרים, אנשי פיתוח, אנשי תקשורת ואקדמיה.

ועידת ישראל לחקלאות מספקת את הפורום המרכזי לדיונים רחבי-תחומיים על תחום החקלאות בישראל.  השנה צפויה ההשתתפות כוללת של כ-2,000 איש מכל השוק החקלאי, והיא תכלול דיונים על האתגרים הגדולים והחשיבות לשדרוג והרחבת החקלאות הישראלית כדי להוזיל את יוקר המחיה ולהגדיל את בטחון המזון של ישראל בעידן של מלחמות עולמיות והתחממות כדור הארץ.

במסגרת הוועידה, שתימשך יומיים, יתקיימו דיונים ומושבים רבים, וידונו בה בסוגיות הבוערות על סדר היום העולמי לרבות התחממות גלובלית - מה עושים ואיך מתמודדים עם המשבר העולמי, אנרגיה מתחדשת ושימוש בקרקעות חקלאיים, מחיר המים לחקלאות, ובנושא סימון תוצרת חקלאית.

לוועידה השנה תפקיד חשוב ומאתגר, ורבים מאמינים ומקווים שתשפיע על עתיד החקלאות בישראל בעשור הקרוב. השיטפונות, החמסינים והשריפות שפקדו את העולם בעקבות התחממות כדור הארץ בשנה האחרונה הבהירו לכולם שהורדת המכסים לא מורידה את יוקר המחיה. במרבית המוצרים שנפתחו ליבוא המחיר לא ירד, להיפך הוא עלה.

"הורדת המכסים יצרה חוסר ודאות. ככל שמורידים את הוודאות התפוקה יורדת", מסביר אורי דורמן, המזכ"ל החדש של התאחדות חקלאי ישראל ומוסיף: "זוהי הזדמנות גדולה מאוד מבחינתנו להחזיר את החקלאות למקום שהיא הייתה".

מנכ"ל משוב ו-ועידת ישראל לחקלאות, חיים אלוש, אמר: "כמו בכל שנה, גם הפעם ועידת ישראל לחקלאות הפכה למפגש השנתי המרכזי של החקלאים ומקבלי ההחלטות, המקום ממנו יוצאים התובנות והמסרים לענף החקלאות באמצעות דיונים משמעותיים ושיח מכבד. די להביט על התקופה האחרונה כדי להבין את המשמעות האדירה של החקלאות הישראלית לעתיד מדינת ישראל ואנחנו כאן כדי לתת לה במה ולעלות את הנושאים החשובים על סדר היום".

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.