חברת נטפים וקרן פרמירה מסייעים לחקלאות הישראלית: יעניקו מלגות בסכום כולל של מעל רבע מיליון שקלים לסטודנטים מצטיינים לחקלאות שיתנדבו לסייע לחקלאים

19 דצמ 2023 המחברת/ת:
עוזרים לחקלאים עוזרים לחקלאים Adobe Stock

תומכים בסטודנטיות ובסטודנטים  ודואגים לעתיד החקלאות הישראלית: חברת נטפים בשותפות עם קרן פרמירה ((Permira וקרן מתן הקימו קרן מלגות, שתעניק מלגות בסך 10,000 ₪ כל אחת לסטודנטים נבחרים מהפקולטה לחקלאות מזון וסביבה של האוניברסיטה העברית עבור התנדבות וסיוע לחקלאים. מדובר בסכום כולל של מעל רבע מיליון שקלים.

נטפים, חברת ההשקיה המדייקת המובילה בעולם חברה לקרן פרמירה, שהחזיקה בנטפים עד 2018 ומנוהלת בישראל על ידי רן מידן, מתוך רצון לסייע לסטודנטים לחקלאות ולתמוך בחקלאות הישראלית בשעה קשה זו, מתוך דאגה לרווחת חקלאי ישראל, ומתוך חיבור טבעי לביטחון המזון בישראל ואיכותו.

המלגות מיועדות לסטודנטיות וסטודנטים לתואר ראשון שנה ב' או ג' בתחומים הבאים: קרקע ומים, מדעי הצמח, ואגרואקולוגיה ובריאות הצמח, ומותנית ב-120 שעות התנדבות ועזרה לחקלאי ספציפי, במטרה ליצור חיבור וקשר אשר יסייעו לחקלאים לצד התנסות משמעותית בשטח של הסטודנטים. המלגאים נדרשים להשלים את מכסת ההתנדבות תוך 3 חודשים מיום הציוות לחקלאי ולא יאוחר מסוף חודש אפריל 2024.

תהליך הבחירה יבוצע על ידי ועדת המלגות הפקולטאית בדגש על מצוינות אקדמית ומגורים בפריפריה. בנוסף למלגה, נטפים תעניק לסטודנטים הדרכה מקצועית אשר תכלול שני מפגשים קבוצתיים וליווי אגרונומי.

גבי מיודובניק, נשיא ומנכ"ל נטפים: "מאז פרוץ המלחמה, נטפים פועלת במספר מישורים על מנת לסייע לחקלאים בכל רחבי הארץ. נטפים רואה ערך עליון בתמיכה ישירה בחקלאים ובחקלאות המקומית ובתמיכה בסטודנטים לחקלאות אשר יהוו את עמוד השדרה של המחקר, ההדרכה והפיתוח של חקלאות מודרנית מדייקת ומקיימת במדינת ישראל".

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.