משרד החקלאות הציב בשבוע האחרון למעלה מ-90 מיגוניות נוספות בשטחים חקלאיים בצפון ובדרום

04 דצמ 2023 המחברת/ת:
‎⁨הצבת מיגוניות בצפון ‎⁨הצבת מיגוניות בצפון צילום: משרד החקלאות ופיתוח הכפר

על רקע הפסקת האש, חלק ניכר מהמיגוניות הוצבו ביישובים צמודי גדר בצפון הארץ היום צפוי המשרד להציב 14 מיגוניות נוספות בדרום הארץ

משרד החקלאות הציב בשבוע האחרון 92 מיגוניות נוספות בשטחים חקלאיים, כאשר 64 מיגוניות בצפון ו-28 מיגוניות נוספות בדרום. סך המיגוניות שהוצבו בשבועות האחרונים עומד על 227 מיגוניות, בצפון ובעיקר בדרום הארץ. מאז תחילתה של הפסקת האש, תגבר משרד החקלאות את הכוחות בצפון, במטרה להציב מספר גדול ככל הניתן של מיגוניות ביישובים צמודי גדר בהם מוגבלת התנועה מסיבות ביטחוניות וצבאיות. היום צפוי המשרד להציב 14 מיגוניות נוספות בדרום הארץ המיגוניות הללו מצטרפות ל-600 המיגוניות שהוצבו בשטחים חקלאיים עוד לפני המלחמה.

יודגש כי המאמץ להצבת מיגוניות מצד משרד החקלאות נעשה מתוך מחויבות לשמירה על ביטחון העובדים בחקלאות וביטחון המזון, זאת למרות שהוא באחריות הבלעדית של פיקוד העורף.

מאמץ זה הוא חלק ממאמצי משרד החקלאות בימים קשים אלו לשמור על המשימה המרכזית של המשרד והיא שמירה על רציפות תפקודית וביטחון המזון של מדינת ישראל. כחלק ממשימה זו, הוקצו תקציבים לטובת הזמנת רכש של מיגוניות נוספות שמתקדם במהלך השבועות האחרונים. קצב הצבת המיגוניות תלוי באופן ישיר בקצב הייצור. משרד החקלאות ממשיך לפעול מול יצרני המיגוניות כדי לקדם את ייצורן בהקדם האפשרי והמשרד אף הרחיב את כמות ספקי המיגוניות על מנת לזרז את התהליך.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.