מנגישים את התיירות: הושק אתר חדש לתיירות בערבה התיכונה

12 ספט 2018 המחברת/ת:

לאחר מספר חודשי עבודה אינטנסיבית ושיתוף פעולה הדוק ופורה בין מחלקת תיירות בערבה התיכונה ומחלקת האינטרנט, עלה לאוויר במהלך השבוע האחרון אתר אינטרנט חדש המנגיש את ההיצע והמגוון בערבה לנוחיות התיירים ולתועלתם של התיירנים. 

לאור הגידול בהיצע התיירותי, של חדרי לינה ואטרקציות בערבה התיכונה, הוחלט בערבה התיכונה להשיק אתר אינטרנט מהיר וחדשני, ככלי עבודה בסיסי וחשוב באמצעותו ניתן לעדכן און-ליין ,את המטיילים באתרים הרבים בערבה. האתר הקיים שודרג  והפך נגיש וקל יותר להתמצאות לקהל המטיילים, הממקמת אותו בשורה אחת עם האתרים המתקדמים, טכנולוגית, ברוח חדשנית ומעודכנת.

את תהליך הקמת האתר ליוו צוות יועצים מקצועיים ואנשי התיירות בערבה. האתר מיישם הלכה למעשה מחקרים שונים בתחום התנהגות צרכנים, שיווק יעיל ואופן צריכת תיירות בארץ. כמו כן בוצע תהליך אפיון מדוקדק תוך התייחסות לאלמנטים חשובים ונכונים לשירות התייר ולתועלת התיירות.

בהתייחס לתייר, ניתן דגש על נוחות, נגישות, זמינות, מהירות, אטרקטיביות, והצגת המידע באופן פשוט וקל להבנה, בצבעים יוקרתיים לצד ערכי הרוגע המדבריים. בהיבט של התיירן הדגש הינו ברמה העסקית, במטרה לספק את החשיפה המרבית והאיכותית תוך הבלטת וויזואליה נכונה, סינונים המאפשרים דיוק במענה על רצונות הלקוח  וחיבור לאתרי מכירה כמו בוקינג ועוד.

כתובת האתר: www.goarava.co.il

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.