מפקחי משרד החקלאות חשפו כחצי טון בשר שהוברח משטחי הרשות הפלשתינאית ויועדו לשיווק לתושבי טירה

15 מרס 2018 המחברת/ת:
בשר מוברח בטירה_ בשר מוברח בטירה_ משרד החקלאות

מפקחי  היחידה  המרכזית  לאכיפה  וחקירות של משרד החקלאות (פיצו"ח), חשפו בעיר טירה שבצפון ניסיון לשיווק של כחצי טון בשר בקר שהוברח משטחי הרשות הפלשתינאית, ועלול להוות סכנה לבריאות הצרכן.

בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל במשרד, פשטו מפקחי המשרד על מחסן בלב העיר טירה. במסגרת החיפוש, חשפו המפקחים חצי טון בשר בקר, שהוחזק בתנאים אסורים והוברח משטחי הרשות. הבשר שנחשף הושמד לאלתר על פי צו רופא, וכנגד בעלי המחסן נפתחו הליכים משפטיים.

משרד החקלאות ממשיך לפעול לטובת שמירה על בריאות הציבור, ומסכל מידי יום ניסיונות לשיווק פירות, ירקות, ביצים ובשר שאינם תחת פיקוח, ומהווים סכנה ממשית לבריאות הציבור. מתחילת שנת 2018 ועד כה, מפקחי היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות (פיצו"ח) חשפו והשמידו כ-13 טון בשר ממקור לא ידוע, וללא כל פיקוח וטרינרי, ומנעו את שיווקו, בטרם הגעתו לנקודות המכירה לצרכן.

רואי קליגר, מנהל היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות ופיתוח הכפר: "מפקחי המשרד פועלים בכל חודשי השנה על מנת לאתר ולסכל שיווק של בשר, אשר הוחזק בתנאים אסורים, ללא פיקוח וטרינרי, ומהווה סכנה לבריאות הציבור".

משרד החקלאות עושה לילות כימים כדי להגן על בריאות אזרחי המדינה, ומבקש מהציבור, להקפיד ולרכוש בשר במקומות מוכרים הנמצאים תחת פיקוח, ולהקפיד על רכישת מוצר באריזה מקורית, כאשר היא סגורה, נקייה ונושאת תווית ובה שם המשווק, היצרן ותאריך ייצור ופג תוקף

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.