200 בנות יצאו להתנדבות בחקלאות מטעם "חיבורים בחקלאות" לזכרו של סגן מרדכי קדמון ז"ל, אח של חברתן הטובה שנפל לפני שבועיים במלחמה

11 אוג 2024 המחברת/ת:
200 בנות יצאו להתנדבות בחקלאות מטעם "חיבורים בחקלאות" לזכרו של סגן מרדכי קדמון ז"ל, אח של חברתן הטובה שנפל לפני שבועיים במלחמה צילום: תנועת אריאל

אחותו הצעירה, רננה קדמון, 16, מספרת: "התרגשתי לשמוע שחברות שלי הקדישו את ההתנדבות לזכרו של אחי, זה מחזק לדעת שהחברות וכל עם ישראל איתנו גם בעצב, אבל גם ברצון להנציח אותו. מרדכי תמיד פעל למען אחרים, תמיד ראה אותם לפניו, הוא היה מקדים ברבע שעה לכל שמירה בצבא ומגיע עם כוס קפה לחייל ששמר לפניו, כשחזר בסופי שבוע שפוך מהצבא במקום ללכת לישון הוא היה עוזר לאמא לתקתק את כל הבית, לנקות לבשל. מה שלא עשינו כל השבוע הוא היה עושה כשחזר גמור מהצבא"

לפני שבועיים, ב-22.7, נפל בקרב ברצועת עזה סגן מרדכי קדמון ז"ל מנוף איילון, בן 23 בנופלו. חברות של רננה, אחותו, חניכות בתנועת הנוער "אריאל", עטפו אותה במהלך ימי השבעה, והחליטו עם סיומה לעשות מעשה עוצמתי וערכי לזכרו. השבוע, התאספו 200 בנות ויצאו יחד מטעם "חיבורים בחקלאות" - המחברת בין מתנדבים לבין חקלאים שמשוועים לידיים עובדות - למסיק זיתים במושב תפרח, ועזרו לשמואל החקלאי שנקלע למצוקת כוח אדם קשה בעקבות המלחמה. הן עשו את זה כחלק משבוע שלם של התנדבות ועשייה במגוון תחומים.

אחותו הצעירה של מרדכי קדמון ז"ל, רננה קדמון, 16, מספרת: "התרגשתי לשמוע שחברות שלי הקדישו את ההתנדבות לזכרו של אחי, זה מחזק לדעת שהחברות וכל עם ישראל איתנו גם בעצב, אבל גם ברצון להנציח אותו. מרדכי תמיד פעל למען אחרים, תמיד ראה אותם לפניו, הוא היה מקדים ברבע שעה לכל שמירה בצבא ומגיע עם כוס קפה לחייל ששמר לפניו, כשחזר בסופי שבוע שפוך מהצבא במקום ללכת לישון הוא היה עוזר לאמא לתקתק את כל הבית, לנקות לבשל. מה שלא עשינו כל השבוע הוא היה עושה כשחזר גמור מהצבא"

חיבורים בחקלאות, המפעילה מזה עשור אלפי מתנדבים במאות משקים גדולים בישראל לפעילות חקלאית-חינוכית, יצאה בעקבות המלחמה למבצע חירום להצלת החקלאות הישראלית. מרכז הפעילות הוא חמ"ל המספק עזרה מיידית לחקלאים במצוקה ומשדך להם מתנדבים. עד כה מאות חקלאים פנו לסיוע ועשרות אלפי מתנדבים יצאו לשטח לסייע.

רישום לחוזר השבועי של האיחוד החקלאי

שם* דואר אלקטרוני * טלפון נייד
חובה למלא רק את השדות המסומנים ב *

האיחוד החקלאי

דרך מנחם בגין 74 , תל אביב
תל אביב, 67215
טל: 03-5620621, פקס: 03-5622353
ליצירת קשר בדוא״ל

This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.