הדפס עמוד זה

חקלאי גרנות תשווק אבטיח ומלון לשווקים הסיטונאים ולרשתות המזון תחת מותג "חקלאי גרנות"

02 אוג 2020 המחברת/ת:
אבטיח ומלון אבטיח ומלון

"חקלאי גרנות", חברת החקלאים של הקיבוצים והמושבים החברים בתאגיד גרנות, הפועלת בתחום שיווק תוצרת חקלאית ישירות לקמעונאים, ממשיכה לבסס את מעמדה כשחקנית מפתח בתחום שיווק פירות וירקות בישראל ומרחיבה את הסל בפירות קיץ. החברה החלה לשווק אבטיחים ומלונים מזני בוטיק מיוחדים, הגדלים ביישובי דרום הארץ ומרכזה, לשווקים הסיטונאים בירושלים, צריפין, רחובות וחיפה, וכן לרשתות המזון הגדולות, בהן שופרסל ורמי לוי. על הפירות תתנוסס מדבקת המיתוג של חקלאי גרנות, כחלק מתהליך הזיהוי וההבטחה של מוצר איכותי הגדל בישראל.

אבטיח מסוג פאסיניישן הינו זן שפותח בארה''ב והגיע לישראל. האבטיח נטול גרעינים ומתאפיין ברמת מתיקות גבוהה, פריכות וטעם מעולה. בנוסף, יש לו  חיי מדף ארוכים, והוא יכול להישמר עד 10 ימים במקרר בתנאי שימוש אופטימליים ללא התפתחות מרקם קמחי. גם היתרונות שלו עבור החקלאים הם רבים, מדובר באבטיח מהדור החדש המניב 7-8 טון לדונם שעמיד בפני מחלת הקרקע פוזריום. לפאסיניישן קליפה חיצונית ירוקה כהה, המקטינה נראות של מכות שמש הסבילות שלו להמצאות בשטח מספר ימים אחרי מועד הקטיף היא גבוהה. בנוסף, תשווק חקלאי גרנות אבטיח מסוג מקסימה, אבטיח ישראלי איכותי, מתוק וטעים עם חיי מדף ארוכים.

המלון הוא אחד הפירות האהובים על הישראלים. שרנטה הינו זן ייחודי של המלון, הנחשב לזן בוטיק ומאופיין בצבע כתום עז, גודל בינוני וטעם מתוק וטעים במיוחד. הילו קנרי הוא זן ספרדי בעל מתיקות וארומה של ליצ'י והגלורי וההדסון מאופיינים במתיקות גבוהה, נחשבים גם הם לזנים מובחרים של המלון. הפרי עשיר במים ובסוכרים בריאים וטבעיים שקל לעכל – לכן מלון נחשב לפרי בריא במיוחד. הוא בעל ערכים תזונתיים גבוהים ובריאים ומהווה מקור מצוין לוויטמינים מסוג A ו- C, החשוב למניעת התפתחות מחלות לב וכלי דם ומהווה נוגד חמצון חשוב בהתגוננות מפני מחלות. הסיבים התזונתיים שבמלון תורמים להרגשת שובע ויכולים לסייע גם בשמירה על משקל גוף מאוזן.

לדברי תמיר בושניצקי, מנכ"ל "חקלאי גרנות", "כשנתיים מאז החלנו לפעול, עשרות חקלאים ומגדלים מרחבי הארץ כבר הצטרפו לחברה וכיום הם משווקים את עיקר התוצרת החקלאים שלהם לגרנות. גם באבטיח והמלון, כמו בפירות וירקות אחרים, אנו עושים זאת בהצלחה הודות לשותפים נהדרים העוסקים בחקלאות במקצועיות ומסירות רבה. תנאי מזג האוויר הקשים שנוצרו בישראל בשנה האחרונה הקשו על הגידולים, אך לשמחתי אנו מצליחים לשווק תוצרת איכותית וטעימה לשווקים ולרשתות. רוב התוצרת מגיעה לבית האריזה של גרנות והיא עוברת מיון, בקרה ואריזה ונשלחת לרשתות עם מדבקות מיוחדות של  חקלאי גרנות".

פריטים קשורים